سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای‌بیبی تولید شد


 

  • اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای‌بیبی تولید شد

    899728

    02 شهریور 1398 - 13:45

    2288 

    نیازی نیست حتما کودکی نوپا در خانواده داشت تا به این نتیجه رسید که آرامش زندگی تا چه اندازه به آرامش کودکان بستگی دارد. آرامشی که به عوامل مختلفی از جمله بهداشت مناسب آن‌ها مربوط است. 

    نقش والدین در فراهم کردن شرایطی آرام برای کودکان انکارناپذیر است، با این‌حال صحنه زندگی کودکان بازیگران دیگری هم دارد؛ تولیدکنندگان محصولات بهداشتی کودکان نقش مهمی در تأمین این آرامش دارند چرا که کیفیت محصولات بهداشتی به‌طور مستقیم بر لحظه‌لحظه زندگی کودکان و خانواده‌ها تاثیر خواهد گذاشت. 

    با در نظر گرفتن همین مسئله است که حالا برند مای‌بیبی (زیر مجموعه گروه زرین‌رویا) محصول جدیدی به نام پوشک شورتی پول-آپ را به بازار عرضه کرده است که به سبب مواد اولیه و طراحی ویژه‌اش، گام مهمی در افزایش آرامش کودکان و خانواده‌ها محسوب می‌شود. 

    پوشک، این محصول به ظاهر ساده، نقش بسیار مهمی در تأمین آرامش و کیفیت زندگی روزمره کودکان و والدین دارد؛ از کیفیت خواب، راحتی هنگام حرکت و دردسر‌های تعویض گرفته تا دغدغه‌های زمان از پوشک گرفتن و... پوشک استاندارد و باکیفیت، با مدنظر قرار دادن این موارد، آرامش کودکان و آسایش بیشتر خانواده‌ها را تأمین خواهد کرد.

    کیفیت خواب کودک، راحتی خیال والدین

    تقریبا تمامی یافته‌های علمی بر تاثیر خواب مناسب بر سرعت یادگیری کودکان تاکید می‌کنند. والدینی که تمایل دارند کودکان از شاخصه‌هایی مثل سرعت، تمرکز و حوصله بالا در یادگیری برخوردار باشند، بیش از هرچیز باید به آرامش آن‌ها توجه کنند. 

    دکتر جین هربرت، روانشناس دانشگاه شفیلد می‌گوید: «خواب منظم کلید اصلی یادگیری است.» شاید در نگاه اول این مقایسه ساده به نظر برسد، اما راحتی و آرامش کودک در بیداری و خواب، علاوه بر عوامل دیگر به استفاده از پوشک مناسب نیز بستگی دارد.

    کیفیت نامناسب پوشک در جذب یا جنس نامرغوب آن تا حد زیادی آرامش کودک در زمان خواب را مختل می‌کند. پوشک شورتی پول-آپ محصول جدید مای‌بیبی با مد نظر قرار دادن این مسئله و با استفاده از مواد اولیه مرغوب این مشکل را حل کرده است؛ این پوشک‌ها نه تنها از قدرت جذب بالایی برخوردارند که بافت داخلی آن‌ها به نرمی پنبه و از جنس کتان است و کودکان در تماس با آن احساس خوشایندی را تجربه خواهند کرد.

    آزادی عمل بیشتر، خلاقیت بیشتر

    به نظر شما اگر کودک حق انتخاب داشت، چه می‌پوشید؟ تجربیات کودکان در سال‌های اول زندگی می‌تواند به‌طور قابل ملاحظه‌ای در افزایش خلاقیت آن‌ها موثر باشد؛ احساس آزادی عمل در حرکات و شادابی ناشی از آن، تاثیر شگرفی بر رهایی از محدودیت‌ها و خلاقیت کودکان خواهد داشت. خبر خوب اینکه پوشک شورتی پول-آپ مای‌بیبی بر خلاف پوشک‌های معمولی، دارای کش 360 درجه و متناسب با آناتومی بدن کودک طراحی شده که این مسئله تحرک کودک را بسیار آسان می‌کند و احساس استقلال او نسبت به محیط و دیگران را افزایش می‌دهد.

    اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای‌بیبی تولید شد 

    تعویض پوشک، آسان‌تر از همیشه

    تعویض به‌موقع پوشک یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در آرامش کودک است. مثلا اگر پوشک کودک از جذب بالایی برخوردار نباشد، کودک تا فاصله تعویض آن، به طور مرتب احساس ناآرامی خواهد کرد. از سوی دیگر، این فرآیند هم از کودکان و هم از خانواده وقت و انرژی زیادی می‌گیرد.

    حالا پوشک‌های شورتی پول-آپ مای‌بیبی به بازار آمده که فرآیند تعویض پوشک را بی‌اندازه ساده می‌کند. این مسئله برای مادران اهمیت بسیاری دارد، چرا که با ساده شدن فرآیند تعویض پوشک، نه تنها مادران، که پدران هم می‌توانند در این امر مشارکت کنند. پوشک‌های شورتی مای‌بیبی به دلیل ساده کردن فرآیند تعویض، همچنین گام مهمی در جهت آرامش کودکان و هم‌زمان خانواده‌ها برداشته است.

    آموزش از پوشک گرفتن کودک و سختی‌های آن

    در فرآیند از پوشک گرفتن کودک و در فاصله زمانی که او باید شورت را به عنوان لباس جدید جایگزین شده با پوشک بپذیرد، دائما خود را در وضعیت نامطلوبی احساس می‌کند. از این رو خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا جای ممکن این فرآیند را برای کودکان کوتاه و آسان‌تر کنند. پیچیدگی این فرآیند به الگوی پوشک‌های معمولی که کودکان به تن می‌کنند هم بر می‌گردد. چراکه پوشک با لباسی که آن‌ها در آینده خواهند پوشید (شورت) تفاوت‌های زیادی دارد. اما پوشک شورتی پول-آپ این تفاوت را از بین می‌برد. با این نوع پوشک، کودکان نوپا پوشیدن شورت را تجربه خواهند کرد. در نتیجه فرآیند از پوشک گرفتن، تجربه مطلوب و آسان‌تری خواهد بود.

    پوشک شورتی پول-آپ به سادگی به تن کودک می‌رود

    پوشک شورتی پول-آپ درست همانطور به تن کودک می‌رود که بزرگسالان لباس می‌پوشند. برای استفاده از این پوشک طبق تصویر پایین ابتدا باید پا‌های کودک را باز کرد، پوشک شورتی را مثل لباس بزرگ‌سالان به پای کودک کرد و آن را بالا کشید. حالا کودک پوشک دارد. زمان تعویض، کافی است کنار پوشک از محل دوخت پاره و پوشک از پای کودک بیرون آورده شود. در انتها با استفاده از نوار پشت، می‌توان پوشک را گرد کرد و دور انداخت. به همین سادگی وقت و انرژی زیادی حفظ می‌شود و علاوه بر مادران، پدران هم می‌توانند پوشک کودکان را تعویض کنند. پوشک شورتی پول-آپ دارای ویژگی‌هایی است که آن را متمایز کرده است.

    اولین پوشک شورتی پول-آپ در ایران توسط برند مای‌بیبی تولید شد

    مای‌بیبی و تلاش برای نزدیک شدن به نیاز‌های مصرف‌کننده

    گفتنی است مای‌بیبی در سال 1379 از دل گروه «زرین رویا» بیرون آمد. گروه زرین رویا با چهار برند مای‌بیبی، مای‌لیدی، ایزی‌لایف و کوکومی طی چند دهه اخیر تحولات مهمی را در صنعت محصولات سلولزی کشور رقم زده است. گروه زرین رویا، هم‌اکنون بخش قابل توجهی از بازار محصولات سلولزی را به خود اختصاص داده و به عنوان شرکتی پیشرو در این صنعت، در حال فعالیت است.